Izložba Postsezonske opservacije potpuno je suprotna bilo kojoj od izložbi koje je Mario Lalich priredio tijekom svoje 25 godina duge fotografske karijere. Lalich će po prvi put izložiti neposredno "zabilježene" snimke. Dok je na prethodnim izložbama isključivo predstavljao svoj konceptualni rad u kojem su snimke vrlo pažljivo planirane i producirane od početne ideje do konačnog ispisa, sada umjesto prethodno osmišljene ideje ili koncepta Lalich predstavlja snimke prizora na koje je slučajno naišao. Snimke nisu razvijene ili otisnute na papiru ili platnu kao na dosadašnjim izložbama, već projicirane u slideshow-u na tri monitora koji su ujedno jedini izvori svjetla u izložbenom prostoru. Svaki monitor prikazuje 228 snimaka svakodnevnog života koje neprekidno rotiraju. Većina njih snimke su zabilježene u prirodi ili pokraj mora, uz poneke koje uključuju povremenu, ali uglavnom neizravnu ljudsku prisutnost. U osnovi, ova izložba govori o raspoloženju i osjećaju umjetnikovog svakodnevnog života u Splitu izvan sezone.
MARIO LALICH (1965), živio je i radio u New Yorku, USA od 1987 do 2003, a sada u Splitu.
IZBOR SAMOSTALNIH IZLOŽBI:
Directors Guild of America, Los Angeles, USA
SK Josefsberg Gallery, Portland, Oregon, USA
Sarajevo Muzej umjetnosti i književnosti
Galerija Matice Hrvatske, Zagreb
Foto Klub Split
Smash Box Studios, LA, USA
Barneyʼs Beverly Hills, USA
NAGRADE I PRIZNANJA
Communication Arts Award of Excellence (Photography Annual)
National Endowment of Arts (Individual Artist Grant), USA
London International Print Awards (finalist)
IZBOR ZBIRKI:
Gus Van Sant
Denver Art Museum
Susan Baraz Foundation
RADOVI OBJAVLJIVANI U:
New York Times Magazine
Rolling Stone Magazine
LA Times
Vibe
Paper Magazine
The Village Voice
MTV
FILMOGRAFIJA:
“Davenport”, 20min, 16mm, screened at: New York Indépendant Film and Video Festival, Anthology Archives, New York, Cinema 21, Portland, Oregon, USA, Festival novog filma, Split
Izložba je otvorena do 25.2.2018.